Кошик
1681 відгук
Dr. Mob
0 (800) 35-71-76
+380 (63) 028-66-25
Кошик

Умови обміну

Умови повернення

 

Під час оформлення замовлення клієнт автоматично погоджується з усіма умовами.

Під гарантією мається на увазі заміна, ремонт або повернення вартості* запчастини, що має початковий дефект, який виявляє себе під час перевірки на працездатність (тобто до повного встановлення). Встановлені запчастини, які були у використанні, навіть короткочасно, поверненню або обміну не підлягають**.  Гарантія не поширюється на термін експлуатації деталі***.

Термін гарантії на комплектуючі для роздрібних покупців: на дисплеї — 14 днів, на всі інші комплектуючі — 14 днів (для великого оптика — 2 місяці) з моменту купівлі. Гарантія на АКБ: для роздрібних клієнтів — 2 тижні, на АКБ якість оригінал (китай) — 45 днів.

*     ціна деталі відповідно до прайс-листа на момент огляду

**   запчастини, що мають навіть незначні ушкодження (вигини на шлейфах, сліди паяння, коректного встановлення тощо)

***  термін експлуатації запчастин істотно залежить від кваліфікації установника. Магазин не несе відповідальності за якість встановлення та не надає гарантію на термін експлуатації.

 

Комплектуючі підлягають поверненню або обміну у разі:

 

  • Збереження товарного вигляду (наяву не пошкодженої нашої гарантійної пломби або штампа та захисних плівок).
  • Немає слідів паяння та будь-яких слідів ремонту.
  • Немає механічних пошкоджень товару (дряпини, тріщини, сколи, потертості).
  •  

Гарантія не поширюється НА:

1.     Паяні мікросхеми.

2.     Дисплеї та сенсорне скло, на яких знімалася або немає захисної плівки (плівка є гарантійним захисним засобом, уважно перевіряйте запчастини перед зняттям плівки!);

3.      Комплектуючі з паяними контактними майданчиками, механічними пошкодженнями (шкілами, тріщинами, подряпинами, битими кристалами, сильними вигинами тощо) і комплектуючі з наявністю будь-яких ознак ушкоджень.        

4.      Комплектуючі, на яких пошкоджені або немає захисних знаків (пломби, стикери, наклейки, штампи тощо).

5.      Комплектуючі, що мають сліди некваліфікованого встановлення, які втратили товарний вигляд абоскочили в вживанні;

6.      Якщо немає повної комплектації купленого в нас товару.

7.      У разі неправильної експлуатації обладнання.

Умови обміну:

 

Заміна браку відбувається після попередньої діагностики. Товар приймається на експертизу терміном від 1 до 14 днів. Під час повернення необхідно вказати причину несправності або повернення (якщо товар робочий). У разі неспостереження умов гарантії обмін не відбувається. Бракований товар змінюється на аналогічний. Якщо товар у цей момент немає на складі, то відбувається повернення вартості * або обмін на інший товар (за бажанням клієнта).

* ціна деталі відповідно до прайс-листом на момент реклами.

Порядок дій у разі виявлення несправності:

 

Шановні покупці!

Звертаємо Вашу увагу на наступний порядок дій у разі недостатності товару або браку за фактом отримання товару (товара з механічними пошкодженнями):

1.     Обов'язково перевіряйте товар під час отримання посилки в офісі служби доставки! Ми не вживаємо претензії, якщо посилка була розкритий після того, як виометризували її з офісу експлуатації доставляння та викрили пізніше. Зв'яжіть того ж дня під час отримання товару з співробітником нашої компанії та повідомте про виявлення механічного пошкодження на комплектуючих, якщо ви під час отримання товару не повідомляють продавцю про механічне пошкодження деталі, обмін і повернення в надалі буде можливий!!!

2.     Брак надсилається з заповненою формою повернення нашої фірми (здається найменування, кількість товару за кожною позицією та причиною повернення).

3.     Брак не приймається: механічно пошкоджений, у неповній комплектації, після закінчення терміну гарантії, без заповненої форми повернення (влови гарантії дізнавайтеся у вашого менеджера або читайте на нашому сайті).

4.     Якщо товар під час відправлення покупцеві був пошкоджений Транспортною компанією (тобто коробка має видимі ушкодження), власник зобов'язаний негайно повідомити про це працівнику компанії та надіслати фото пошкодженої коробки, а товар НЕ ПРИЙМАТИ до вияснення обставин. Якщо товар, з видимим ушкодженням буде прийнятий замовником, компанія не несе відповідальності за пошкоджений товар.

5.     Покупець під час отримання вантажу ДОВЖЕН огляне товар на повну комплектацію товару, наявність механічних пошкоджень, неповної комплектації, наявність товару помилкове відпущеного менеджером (у разі, якщо ви замовляли не те, що вам прийшло), наявність на товарі всіх гарантійних пломб і захисних плівок.

6.     Покупець відправляє заповнену форму претензії за e-mail або працівника компанії, який формує це замовлення. У разі наявності механічних пошкоджень до письма додається світлина пошкодженого товару.

7.     Після первинної обробки рекламної кампанії менеджером, претензія надходить на розгляд керівництва компанії.

8.     Претензія розглядається впродовж 2-х діб, після чого відбувається рішення:

o    про повну компенсацію покупцеві;

o    про часткову латку шкоди покупцеві;

o    про визнання шкоди не з вини компанії-постачальника.

Бракований товар треба 100% обміну. Якщо цього товару немає на складі, то заміна відбувається за погодженням, на інший аналогічний товар з урахуванням вартості бракованого товару.

9.     Задовольнення претензій (у разі остаточної договореності) відбувається за найближчого (наступного) замовлення товару. Покупець має чітко розуміти, що частина продукції дуже тендітна та може бути схильна до зовнішнього деструктивного впливу, потрібно бути готовим до можливого відсотка бою під час транспортування.

10.   Повернення через "не знадобився або неправильно замовили, не підійшло якість або комплектація,..." (якщо товар робочий) прохання проводити якнайшвидше — 1-2 дні.

Комплектуючі, які вже експлуатувалися в телефонах — поверненню й обміну не підлягають!!!

Внимание!

Необхідно оглядати деталь під час її отримання та проводити первинну діагностику деталі перед її встановленням!!! Під час встановлення отриманих дисплеїв, шлейфів та інших запчастин — захисну плівку та пломби видаляти тільки після перевірки дисплея та телефона у всіх можливих режимах!

З усіма запитаннями та побажаннями Ви завжди можете звернутися до працівників компанії!



Увага!

При поверненні товару всі послуги з пересилки оплачує покупець.

При здійсненні обміну, послуги з пересилання оплачує покупець, на всі товари які дешевші 500 грн.

Бланк обміну товару

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner